onsdag 23. september 2009

Skarpmarka - åpning

I går ble Skarpmarka åpnet av ordfører og fotballpresidenten. Med masse Skarp spillere til stede, ble det et kjempe bra arrangement. Alle stilte i Skarp drakt / Umbro genserne og vi fikk se en fin åpning av presidenten, og et stang skudd av ordføreren. Kamper ble avviklet, og stor aktivitet på banen vår, kjempe bra. Stor takk til alle dere som va med, både voksne, lagledere, trenere og foreldre og ikke minst alle Skarp spillerne som bidro, supert. Ekstra takk til Trond Varsi og G97 for organisering, dømming, og ikke minst litt gaveutdeling og brus og bananer og sånt til alle spillerne. I Bladet Tromsø er det i dag masse bilder fra åpningen. Og på nettsidene Ellers så kan jeg referere til jubileums middagen senere på kvelden, hvor det var litt gaver å få til Skarp. TromsFotball krets ga oss en gratis dag i Skarphallen, søndag 1 november har IF Skarp hele dagen gratis i hallen. Og da planlegger vi å gi et tilbud til absolutt alle, mer info om dette. Entreprenøren Kåre Isaksen, ønsker å strekke seg langt, for at vi skal få gravet ut 5ér og 7ér bane ved siden av kunstgress banen, samt at de bidrar med klubbhus utgraving. Gunnar og Knut Wilhelmsen vil gi IF Skarp en elektronisk og trådløs resultat tavle, med tidsur på Skarpmarka, ferdig oppsatt. Alt i alt en helt utrulig dag i Skarps historie, en merkedag og en start på ny tidsregning for IF Skarp som klubb. I tillegg ønsker jeg, på vegne av min rolle i IF Skarp sitt styre, og som nestleder i BUa å invitere meg på årsmøte / foreldre møte som dere har med lagene deres. Jeg ønsker å få ca. 15 min. hvor jeg forteller om planene til Skarp, om klubb utviklings prosjektet som starter nå, om Skarpmarka, klubbhus osv. Inviter meg når dere har avslutning / årsmøte med laget, hvor alle spillere og foreldre vil være til stede. Så fremst det passer, så vil jeg eller noen andre fra styret komme til dere. Nederste bildet, en happy gjeng som har spilt og koset seg på åpningen av Skarpmarka, spillerne er fra G99 sort og hvit, blå, G2000 rød. All foto: Lasse Aleksandersen